Zdyskredytowane leki dla potrzebujących pacjentów i szpitali – Zrozumienie debaty 340B ad

Co więcej, wniosek CMS o obniżenie refundacji dla programów 340B przewiduje również kompensowanie wzrostu niezwrotnych części B, co może złagodzić finansowy cios. Przemysł farmaceutyczny ogólnie popiera zamiar programu 340B, ale dąży do ograniczenia jego zakresu, uważając, że powinien on koncentrować się na udzielaniu pomocy ubogim i nieubezpieczonym uzyskiwaniu dostępu do ambulatoryjnych leków, zamiast służyć jako źródło dochodów dla szpitali. Jako dowód na konieczność zawężenia programu, branża wskazuje na szybki wzrost liczby uczestniczących szpitali, od 583 w 2005 r. Do 2140 w 2014 r.2 Prawie połowa szpitali z rozpoznaną ostrą opieką i powiązane z nimi ośrodki ambulatoryjne są obecnie podmiotami objętymi ochroną 340B .2 Wydatki na leki w dawce 340B wzrosły podobnie, potrojono między 2005 a 2013 r., A według niektórych szacunków podwajały się od tego czasu (chociaż wzrost wydatków jest również funkcją cen, które znacznie wzrosły). W 2015 r. HRSA zaproponowała zawężenie definicji pacjentów uprawnionych do zniżki 340B w celu ograniczenia wzrostu w programie, ale nowa zasada została wycofana przez nową administrację w lutym 2017 r. Jednak wysiłki zmierzające do zawężenia zakresu programu będą kontynuowane z propozycją legislacji. w Kongresie (ustawa Bucshon-Peters), która zaprzestałaby zapisywania nowych urządzeń DSH w 340B i ograniczała rozbudowę istniejących programów. Firmy farmaceutyczne są również zaniepokojone brakiem przejrzystości i odpowiedzialności w programie 340B, co zostało również podkreślone w wielu sprawozdaniach rządowych.
Wpływ cięć 340B na pacjentów będzie zależeć od tego, jak ubezpieczyciele i dostawcy reagują na nową politykę CMS. Po pierwsze, nie ma wymogu przekazywania pacjentom rabatów 340B. Jeśli pacjenci Medicare otrzymują lek przez oddział ambulatoryjny, są oni odpowiedzialni za zwykłą 20% opłatę za zwrot kwoty refundowanej Medicare, a nie za zdyskontowaną kwotę 340B. Oczywistą intencją nowej zasady CMS jest obniżenie 20% płatności dla pacjentów poprzez obniżenie kwoty refundowanej Medicare. Chociaż teoretycznie obniżki kosztów są korzystne, ponad 80% pacjentów Medicare ma ubezpieczenie uzupełniające (np. Ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę lub Medigap), które pokrywa większość tej kopulacji, więc część oszczędności wpłynie na firmy ubezpieczeniowe. Nie ma gwarancji, że firmy te będą przekazywać tę nową zniżkę pacjentom. Nawet po rabatach 340B pacjenci płacący pełną 20% kopie mogą wciąż mieć trudności z dostarczeniem drogich leków. Co więcej, szpitale twierdzą, że zasada CMS zwiększy koszty współpłacenia za inne usługi nie związane z częścią B, negując korzyści dla pacjentów.
Po drugie, teraz może być finansowo korzystne dla szpitali, aby przestali używać 340B dla pacjentów Medicare, a zamiast tego kupują leki po normalnych cenach (i otrzymują zwrot w ASP plus 6%). Ta strategia spowodowałaby wzrost kosztów Medicare i pacjentów oraz zanegowanie jakichkolwiek potencjalnych korzyści.
Ostatecznie, zrozumienie prawdopodobnego wpływu zmian 340B jest skomplikowane z powodu bagna przepisów i wyjątków. Na przykład nowa zasada nie ma zastosowania do wiejskich szpitali dla samotnych społeczności, szpitali dziecięcych i niektórych szpitali onkologicznych
[patrz też: stomatolog płock, stomatolog bielsko biała, benfotiamina ]

Powiązane tematy z artykułem: benfotiamina stomatolog bielsko biała stomatolog płock